Zapytanie ofertowe - sprzęt komputerowy
17.04.2019
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kielcach informuje o wyniku postępowania WINB-BOA.2600.1.2019 z wyboru najkorzystniejszej oferty na Wykonawcę zamówienia obejmującego dostawę 2 komputerów przenośnych, 3 komputerów all-in-one, drukarki laserowej kolorowej A3 i licencji na oprogramowanie do edytowania plików PDF.
Postępowanie prowadzono w trybie rozeznania rynku i upubliczniono na stronie:
http://winbkielce.stronabip.pl/art,10,zapytanie-ofertowe-sprzet-komputerowy
W wyniku przeprowadzonego postępowania na dostawę sprzętu komputerowego wpłynęło osiem ofert.
Na podstawie analizy złożonych ofert Zamawiający wyłonił następującego Wykonawcę:
MarkSoft Marek Kundera z siedzibą w Kielcach, który zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę 18680,00 zł netto tj. 22976,40 zł brutto.
09.04.2019
Zapytanie ofertowe (dotyczy zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania)
Zamawiający - Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kielcach zaprasza do złożenia ofert na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby WINB w Kielcach.
Postępowanie o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30,000 Euro
I. ZAMAWIAJĄCY
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Tel/fax (41) 345-38-70, e-mail: sekretariat@kielce.winb.gov.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Kielcach, obejmującego 2 komputery przenośne i 3 komputery all-in-one, drukarkę laserową kolorową A3 i licencję na oprogramowanie biurowe do zaawansowanego tworzenia, konwersji i edycji plików PDF.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, poprzez określenie wymaganych parametrów sprzętu:
komputery przenośne typu laptop – 2szt., minimalne wymagania:
- procesor o wydajności wyrażonej średnim CPU PassMark 3397,
- RAM 8 GB,
- dysk SSD 256 GB,
- ekran 14", rozdzielczość fullHD,
- waga <=1,6kg,
- pakiet oprogramowania biurowego w języku polskim zawierający edytor dokumentów tekstowych, arkusz kalkulacyjny, tworzenie prezentacji,
- zainstalowany system operacyjny 64-bit współpracy ze środowiskiem sieciowym oraz aplikacjami funkcjonującymi w administracji państwowej.
komputery All-in-one – 2 szt., minimalne wymagania:
- procesor o wydajności wyrażonej średnim CPU PassMark 5321,
- RAM 16GB,
- dysk SSD 256 GB + HDD 1TB,
- bezprzewodowa mysz i klawiatura,
- ekran 21,5"rozdzielczość fullHD,
- napęd optyczny DVD+/-RW,
- zainstalowany system operacyjny 64-bit współpracy ze środowiskiem sieciowym oraz aplikacjami funkcjonującymi w administracji państwowej.
komputer All-in-one - 1 szt., minimalne wymagania:
- procesor o wydajności wyrażonej średnim CPU PassMark 2940,
- RAM 8GB,
- dysk SSD 256 GB,
- mysz,
- klawiatura,
- ekran 24" rozdzielczość fullHD
- zainstalowany system operacyjny 64-bit współpracy ze środowiskiem sieciowym oraz aplikacjami funkcjonującymi w administracji państwowej.
Drukarka laserowa kolorowa A3 – 1 szt. minimalne wymagania:
- szybkość drukowania w kolorze: 20 stron A4/min (10 str./min - A3),
- maksymalny koszt wydruku w czerni na oryginalnym tonerze - 11 gr/str. A4 (pokrycie 5%),
- maksymalny koszt wydruku w kolorze (wkłady oryginalne) - 66 gr/str. A4 (pokrycie 5%),
- automatyczny druk dwustronny,
- interfejs LAN.
Oprogramowanie biurowe do zaawansowanego tworzenia, konwersji i edycji plików PDF – wieczysta licencja – 1 szt. zapewniające:
- Edytowanie plików PDF - wprowadzanie poprawek do tekstów i obrazów bezpośrednio w pliku PDF
- Eksportowanie z plików PDF
- Konwerter plików PDF dający możliwość konwersji plików PDF na dokumenty pakietu Microsoft Office obsługujące edycję — z zachowaniem czcionek i formatowania.
- Tworzenie plików PDF, tworzenie formularzy i analizowanie udzielonych odpowiedzi w czasie rzeczywistym
- Scalanie plików PDF.
III. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia : do 4 tygodni od dnia poinformowania Wykonawcy o wyborze najkorzystniejszej oferty
Miejsce dostawy: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
Rozstrzygnięcie postępowania, polegające na wyborze najkorzystniejszej oferty, nastąpi w następnym dniu roboczym po upływie terminu składania ofert, tj. 17.04.2019r.
Dowodem dokonanego odbioru przedmiotu zamówienia będzie faktura.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna zawierać szczegółową specyfikację oferowanych sprzętów i oprogramowania oraz cenę wykonania przedmiotu zamówienia.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być złożona w terminie do 16 kwietnia 2019r. w siedzibie jednostki (pocztą, kurierem lub osobiście) adres:
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@kielce.winb.gov.pl
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium ceny ofertowej - 100%. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna taką, która uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert podlegających ocenie. Kryterium wyboru oferty będzie cena brutto w PLN – 100 pkt. Najniższa oferta cenowa otrzyma 100 punktów. Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną na podstawie następującego wzoru:
ilość punktów = Cn - najniższa oferowana cena brutto ofert nie odrzuconych / Cb - cena brutto badanej oferty x 100
VII. INFORMACJE DOTYCZĘCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej. Oferent, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony o tym drogą elektroniczną. Zamawiający zastrzega sobie prawo niedokonania wyboru żadnej ze złożonych ofert.
VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
IX. DODATKOWE INFORMACJE
1. Zamawiający przewiduje możliwość, przed upływem terminu do składania ofert zmiany zapytania ofertowego oraz unieważnienia postępowania w każdym czasie, w takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego
2. W toku badania ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. Osobą wyznaczoną do kontaktu, która w razie potrzeby udzieli dodatkowych informacji jest Pan Marek Piwowarczyk , adres e-mail: empi@pro.onet.pl tel.(41) 345-38-70
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kielcach |
---|---|
Data utworzenia: | 2019-04-09 |
Data publikacji: | 2019-04-09 |
Osoba sporządzająca dokument: | Marek Piwowarczyk |
Osoba wprowadzająca dokument: | Marek Piwowarczyk |
Liczba odwiedzin: | 7358 |