Jesteś tutaj: Start / Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

Składanie skarg i wniosków

  • Pisemnie na adres urzędu:
    Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kielcach
    Al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce

  • Ustnie do protokołu - każdy pracownik urzędu ma obowiązek przyjąć skargę i sporządzić protokół.

Przyjmowanie obywateli w sprawie skarg i wniosków

Świętokrzyski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego w Kielcach, przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek:
-w godz.: 7.30- 15.00
-w godz.: 15.00 – 16.00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu w sekretariacie Inspektoratu (pok. 509 budynek A, V piętro,  tel. +48 (41) 345-38-70)

W przypadku, gdy poniedziałek jest dniem wolnym od pracy, przyjmowanie obywateli przez Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kielcach odbywa się w następny dzień w godzinach pracy.

Pracownicy  przyjmują obywateli w ramach skarg i wniosków codziennie w godzinach pracy tj. od 7:30 do 15:30.

Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej lub ustnie - wówczas pracownik przyjmujący skargę sporządza protokół, który podpisuje wnoszący skargę i przyjmujący zgłoszenie.

Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Sposób załatwiania skarg i wniosków określa rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. Nr 5, poz.46) i zgodnie z tym trybem pracownicy Inspektoratu rozpatrują przydzielone im skargi lub wnioski.